Szkoła Podstawowa w Starej Wojskiej

Kalendarz

Wycieczka do Warszawy - 21.06.2017

lightbox

Dzieci ze Stowarzyszenia Iskierka, szkolnej zerówki oraz klasy I i II pożegnały wiosnę i powitały lato wycieczką do Warszawy.
Pogoda była wspaniała, Warszawa piękna!
Kolejką staromiejską objechaliśmy Stare Miasto. Poprowadził nas głos pani przewodnik z lokomotywy:)))

lightbox

Na Starówce, przy Staromiejskiej Syrence, posłuchaliśmy muzyki ze starej katarynki, a pan kataryniarz opowiedział nam legendę, której jeszcze nigdy nie słyszeliśmy.

I były pyszne lody, które wszystkim smakowały!
Zeszliśmy starymi schodkami i wąskimi uliczkami na bulwary nad Wisłą, gdzie zachwyciły nas tańczące fontanny.

lightbox

Nie udało nam się popływać statkiem po Wiśle i nawet prom nie kursował, bo jest za niski poziom wody.
Potem zoo, gdzie nie mogliśmy się oczywiście nudzić, bo zwierzęta, choć żyją w niewoli, zachwycają nas.

Zmęczeni i bardzo zadowoleni pojechaliśmy jeszcze na Lotnisko Okęcie i weszliśmy aż na trzecie piętro, żeby z tarasu widokowego oglądać startujące i lądujące samoloty.
Obiad w Mac Donaldzie zakończył naszą wycieczkę i ok. 21 wróciliśmy do stęsknionych rodziców.

[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )